2015. december 17., csütörtök

A jó tulajdonságok könyve, Előszó

A jó tulajdonságok könyve
Előszó
A jó tulajdonságok könyve tulajdonképpen egy boldogsághalmaz, úton levésem legfrissebb szakasza. Valójában az elmúlt egy év története. Így visszanézve még számomra is hihetetlennek tűnik, hogy mindez megélhető. A történet szereplője valóságos.
Az út minden pillanatát boldogan éltem meg. Életemben először nem az eredmény és nem a siker motivált. Azt tehettem, amit szeretek, amiben jól érzem magam. Hazaérkeztem. Elfogytak a kérdések. A szívem tele van hálával és szeretettel. Úgy érzem, mintha száz évre való pozitív kincset gyűjtöttem volna össze, meg a mindennapokban is sokkal több dolog történt, mint azt megszoktam. Mindezt nyugodtan, lassan, boldogan éltem meg. Sokszor megállt az idő, kitágult a tér, és hallható volt a csend, a béke, ami beköltözött a lelkembe. Mert a lelkem kaszálta be a legnagyobb profitot.
Írásaimban ezt az örömöt osztom meg veled. Kalandra hívlak az olvasás által.
Soha ne félj megváltozni! Megváltoztatni magunkat és körülöttünk a világot teljesen lehetséges vállalkozás. Az én utam erősen egyedi elgondolás szerint vezetett, nem recept, nem követendő példa. Egyszerűen egy út. Egy tanítás. Mindenki megtalálja a saját útját így vagy úgy, ha keresi.
"Kérd és megadatik!" (Esther & Jerry Hicks)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése